Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432H/2011


Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.....diucapkan kepada anda semua yang mengunjungi blog saya..... ampun maaf dipinta sekiranya terdapat corak-coret yang terkandung di blog ini ada yang menguris perasaan semua... Semoga Ramadhan yang kita tempuhi ini mendapat Rahmat dan Keberkatan oleh Yang Maha Esa... Segala Ibadat Kita diterima dan segala dosa-dosa diampunkan....Aminnnnn

Persiapan raya tahun ini mcm tahun-tahun yang lps... cuma semangat raya tu lebih sikit sbb dah pindah ke Kemaman ni semua keperluang senang dpt.... baju En.Hby dan anak2 semua beli yang readymade aje, rasa ianya lebih senang dan banyak pilihan... Paling teruja masa bulan Ramadhan Mak selalu kirimkan lauk kat saya.... sbb dekat kalau tak masa kat Kuantan dulu nak rasa masakan mak kene blk kg laa baru dpt...



Seperti tahun-tahun yang sebelum ini kami akan balik ke Kijal, rumah Mak saya... maklumlah Mertua sudah meninggal... tulah saya ni tak pernah merasa kasih sayang Mertua sejak Kahwin lagi... tapi Ajal maut di tangan-Nya... kita iringan Al-Fatihah buat Allahyarham dan Allahyarhamah mertua saya...

Beraya tahun ini hebat sikit sebab beraya di Rumah Baru Mak.... dan nanti Hari Raya Ke-5 adik kedua bongsu lak bertunang..... moga-moga bermakna dlm kenangan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan